Cicle de xerrades de ciència a la Biblioteca Municipal
El Dr. Xavier Ávila és un divulgador científic que fa uns anys va venir a viure al Penedès, ben a prop del nostre municipi. La Biblioteca Neus Català i Pallejà ha volgut aprofitar els seus coneixements en el món de la ciència per proposar-li fer un cicle de xerrades sobre temes molt interessants.
D’aquesta manera, el passat 23 de novembre ja va realitzar una classe magistral a alumnes de Batxillerat de l’Institut Alt Foix, explicant aspectes de física que apareixen a la pel·lícula INTERESTELAR, així com la teoria de viatjar en el temps a través d’un forat de cuc. No va ser una xerrada oberta al públic, però en farà dues més on hi podrà assistir tothom qui vulgui, tractant temes tan captivadors com:
- Què són els forats negres?
- L’amenaça de la guerra nuclear.
Val la pena escoltar aquest divulgador científic, capaç de fer atractius temes aparentment complicats d’entendre. Les properes xerrades seran el 14 de desembre i l’11 de gener. N’informarem més àmpliament.