Resultats de l’enquesta de satisfacció de la Piscina Municipal de Sant Martí Sarroca

Dimarts, 1 d'octubre de 2019 a les 00:00

La mitjana global de la instal·lació és de 4.1 sobre 5 punts.

Coincidint amb el tram final de la temporada de la Piscina Municipal, les Regidories d’Esports i de Participació Ciutadana van proposar una enquesta entre els usuaris, per conèixer el grau de satisfacció i detectar els aspectes de millora per a les properes temporades.

Tot  i  ser  la  primera  vegada  que  es  realitza  una enquesta d’aquest tipus, ha tingut molt bona acollida i hi ha participat usuaris de diferents edats amb molta presència d’adults (entre 30 i 65 anys).

El grau de satisfacció en  línies  generals  ha  estat  molt  bona,  totes  les  puntuacions han estat al voltant de 4 sobre 5. Les mitjanes més baixes han estat la neteja dels vestidors i lavabos amb un 3.5 sobre 5 i la dels cursos de natació i monitoratge que ha estat d’un 3.6 sobre 5.

També cal destacar l’alta demanda per obrir els caps de setmana el bar i permetre el bany nocturn.

Des de l’Ajuntament de Sant Martí Sarroca treballarem per tal de solucionar algunes de les qüestions que han sorgit proposades per les enquestades i enquestats i poder augmentar i millorar el grau de satisfacció de les usuàries i usuaris.

Caldrà prendre mesures i sancionar aquelles i aquells usuàries i usuaris incívics que  dificulten la tranquil·litat de la resta d’usuaris.

Els resultats de l’enquesta, dividits per preguntes, són els següents:

1.- CONDICIONS DE L’AIGUA (valoració mitjana 4.6 sobre 5):
Un 95% valora entre bé i molt bé les condicions de l’aigua que ha tingut la Piscina Municipal.

2.- MANTENIMENT GESPA I PLATJA (valoració mitjana 4.3 sobre 5):
El 56% valora molt bé l’estat de la gespa artificial.

3.- NETEJA DEL RECINTE (valoració mitjana 4 sobre 5):
El 74% troba entre bé i molt bé la neteja del recinte.

4.- NETEJA LAVABOS / VESTIDORS (valoració mitjana 3.5 sobre 5):
El 54 % troba entre bé i molt bé la neteja dels lavabos i vestidors, mentre que el 46 % restant creu que és millorable.

5.- ATENCIÓ DEL PERSONAL (valoració mitjana 4.6 sobre 5):
El 71% valora molt bé l’atenció del personal.

6.- ORDRE I CIVISME (valoració mitjana 3.7 sobre 5):
El 64% ho valora entre bé i molt bé.

7.- PREUS DE L’ABONAMENT / ENTRADA (valoració mitjana 4.1 sobre 5):
El 97% troba entre acceptable, bé i molt bé el preu dels abonaments i de les entrades.

8.- HORARI DE BANY (valoració mitjana 3.8 sobre 5):
El 35% creu millorable l’horari de bany.

9.- CALENDARI DE BANY (valoració mitjana 4.1 sobre 5):
El 79% troba entre bé i molt bé el calendari de bany.

10.- SERVEI DE BAR (valoració mitjana 3.8 sobre 5):
Tot i que el 66% troba entre bé i molt bé el servei, el 34% el creu millorable.

11.- CREUS CONVENIENT OBRIR EL SERVEI DE BAR I BANY EN HORARI NOCTURN DE 20.00 A 00.00 HORES?:
El 94% vol servei de bar i bany nocturn els caps de setmana.

12.- SOROLL AMBIENTAL (valoració mitjana 3.9 sobre 5):
Un 70% troba entre bé i molt bé el soroll ambiental.

13.- CURSOS I MONITORATGE DELS CURSOS (valoració mitjana 3.6 sobre 5):
Un 10% dels i les enquestades no han respost aquesta pregunta per no fer-ne ús.

14.- EL COMPORTAMENT DE LA RESTA D’USUARIS (valoració mitjana 3.9 sobre 5):
Cal que es millori el comportament per part dels i les usuàries.

Aquestes preguntes aporten un resultat global de 4.1 sobre 5 sobre la qualitat de la Piscina Municipal de Sant Martí Sarroca.

15.-PROPOSTES DE LES USUÀRIES I USUARIS:
Tots  i  totes  les  enquestades han fet suggeriments o comentaris. Al final de l’enquesta es proposava als enquestats l’opció d’aclarir o explicitar els motius o raons pels quals han valorat el servei de piscines. Les opinions han estat molt diferents entre elles. En destaquem:
- Un 21% reclama vestidors i lavabos nous.
- Un 14% vol ampliar l’horari i el calendari de bany.
- Un 16% milloraria el servei de bar, ampliant les ombres i habilitant una zona de pícnic.
- Un 94% reclama l’obertura els cap de setmana del bar i permetre el bany nocturn.
S’han  fet  aportacions  per  millorar  les  activitats  a  la  piscina, com ampliar l’oferta amb la col·locació d’un trampolí i delimitar un carril de la piscina per tal de que la diversió d’uns no espatlli la dels d’altres.

La  falta  de  respecte  i  de civisme per part d’algunes de les usuàries i usuaris és una queixa generalitzada. També és una demanda insistent el no permetre fumar dins de les instal·lacions de la Piscina Municipal, s’inclou el bar i la terrassa del bar.

S’adjunta l’informe complet.

Darrera actualització: 01.10.2019 | 12:07