Comunicat de la Comissió de Festes de Sant Martí Sarroca

Divendres, 5 de juny de 2020 a les 00:00

En relació a la Festa Major 2020.

Des que vam acceptar fer-nos càrrec de la Comissió de Festes de Sant Martí Sarroca, una de les festes que ens feia més il·lusió i amb la qual portàvem mesos treballant per donar-li forma era la Festa Major. Malauradament, tot i tenir pràcticament tancada la programació, i degut a la impossibilitat per normativa i seguretat de dur a terme la majoria dels actes més representatius, hem decidit, conjuntament amb la Regidoria d’Educació, Cultura i Festes de l’Ajuntament, ajornar la programació i la feina feta fins que la situació permeti dur-la a terme, ja amb previsió de cara a l’any vinent.

Tot i així, us avancem que estem preparant tot un seguit d’actes alternatius i adaptats a la situació actual, que facin possible celebrar igualment la Festa Major d’enguany, encara que sigui en un format diferent, tenint en compte en tot moment les indicacions de les autoritats sanitàries per garantir la seguretat de les martinenques i martinencs i dels seus convidats. En aquest sentit, agraïm la predisposició de l’Ajuntament i també de les entitats del municipi per acceptar reformular les activitats poc abans de la Festa Major.

A causa de la problemàtica situació econòmica de comerços, empreses i particulars, hem decidit aquest any no incloure anuncis al programa de la Festa Major. Esperem seguir comptant amb tothom en futures edicions.

A la carta de presentació del passat mes de novembre, us dèiem que ens mou la il·lusió i les ganes de canvi, tot buscant noves fórmules. En aquest cas estaran imposades per les circumstàncies, però treballarem igualment perquè l’equilibri entre tradició i innovació no ens faci perdre l’essència com a col·lectiu.

Vivim moments complicats, segurament històrics. N’hem de treure la lliçó de que hem de saber gaudir de les petites coses, dels bons moments i de la bona companyia. Des de la Comissió de Festes intentarem facilitar-ho perquè així sigui.

Salut, festa i carrer!

Comissió de Festes