Reunió informativa el 4 de juny, a les 18:30 hores, a l’escola Jaume Balmes.
A principis d’aquesta setmana, l’Ajuntament de Sant Martí va firmar un conveni amb l’AFA de l’escola Jaume Balmes per a l’organització del Casal d’Estiu. Seran 15.000 euros que permetran apropar una oferta lúdica i esportiva a les famílies, tenint en compte la conciliació laboral.
El Casal Lúdic Esportiu 2025 se celebrarà del 25 de juny al 15 d’agost. Reunió informativa el 4 de juny, a les 18:30 hores, a l’escola Jaume Balmes.
L’horari serà de les 9 del matí a la 1 del migdia. Hi haurà servei d’acollida de 8 a 9 hores i servei de menjador de 13 a 15 hores.
El Casal va adreçat per a infants de 3 a 16 anys (I3 a 4t d’ESO)
Les inscripcions es podran fer fins el 18 de juny a través de l’enllaç https://www.jespe.org/activitats
Més informació en aquest díptic: https://www.santmartisarroca.cat/media/repository/2025/Documents/Diptic_Casal_Estiu_2025.pdf