120è aniversari del Centre de La Bleda
El Centre Cultural i Recreatiu de La Bleda va celebrar 120 anys d’existència el passat 14 de desembre, amb un dinar a la sala en què hi van assistir prop d’un centenar de veïns i veïnes del barri, xifra que va augmentar al bingo posterior.
El dinar va començar amb un discurs de la Junta actual agraint a tots els socis que van ajudar a construir El Centre, als qui es van posar al capdavant de les diferents Juntes i en general als qui han participat en els actes que s’han fet al llarg de tots aquests anys, dedicant un aplaudiment a aquells que ja no hi són. Als postres es va projectar un vídeo de fotos i imatges d’actes com els carnavals, els partits de futbol, les caramelles, les Festes Majors, etc.
Després de bufar les espelmes dels 120 anys, la festa va continuar amb un bingo musical que va ser tot un èxit. Finalment, va haver-hi ball.
A la Sala Polivalent hi havia un recull d’imatges de totes les pubilles del barri, de programes de Festa Major, dibuixos de Festes Majors passades, samarretes de futbol i també cartells d’antics actes.
Per a Sant Martí Sarroca és tot un honor tenir una entitat centenària com el Centre Cultural i Recreatiu de La Bleda, que demostra l’esperit cultural i associatiu del municipi.