Participeu en el formulari del Pla de Poble
El Pla de Poble és un projecte a llarg termini per configurar el municipi que tots voldríem. El setembre de l’any passat, l’Ajuntament va convocar una sessió oberta a la població per aportar propostes a la “Memòria d’Intervenció Integral – Pla de Poble”, amb la qual l’Ajuntament va optar a unes ajudes de la Generalitat que podien arribar fins als 5 milions d’euros.
De la primera convocatòria, d’aquestes ajudes se’n van beneficiar municipis amb més dificultats, però ara s’obre una segona convocatòria i, per estar preparats i millorar la nostra proposta, us demanem que participeu en el formulari que hem preparat. El trobareu en aquest enllaç: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfKA0oAuoBJPk2d9SG8vNiABTbxntiXrynjPOdgwNFn-BG_qA/viewform
Convocatòries com aquesta fan que la ciutadania no vegi el municipi de forma passiva, sinó que s’impliqui a l’hora d’aportar idees per la seva millora. Necessitem la vostra veu, la vostra experiència i les vostres idees per construir plegats un entorn més habitable, inclusiu i sostenible.